Nastavení ET Pro modu: | ||
---|---|---|
cvar | popis | |
b_althud | volba alternativního hudu | 2 |
b_althudflags | vlastnosti alternativního hudu | 4 |
b_antilag | druh antilagu (1 etpro, 2 etmain, 0 vypnuto) | 2 |
b_antiwarp | antiwarp, 1 odstraní váš trhavý pohyb (warpování) | 1 |
b_chatalpha | průhlednost barvy za chatem | ? |
b_chatflags | 1 zobrazí v chatu vlaječky Axis/Allies | 1 |
b_chatsounds | 1 zapne zvuk při objevení-se psané zprávy | 1 |
b_drawclock | 1 zobrazí hodiny (reálné) | ? |
b_drawpromotions | 0 vypíná zobrazení textu při povýšení | ? |
b_drawranks | 1 zobrazí "hodnotu" druhého hráče při zaměření krosákem (Major, ...) | ? |
b_drawrewards | 0 vypíná zobrazení zlepšení zkušenosti při povýšení | ? |
b_drawspeed | 1 zobrazí rychlost vašeho pohybu | 0 |
b_fireteamalpha | průhlednost okna fireteamu | ? |
b_goatsound | 1 zapíná zamečení při zabití nožem | 1 |
b_hitsound | hitsoundy, 1 všechny, 2 jen headshoty, 0 žádné | 1 |
b_hudYoffset | posunutí hudu na ose Y (svislé) | 10 |
b_lagometeralpha | průhlednost lagometeru | ? |
b_muzzleflash | 1 by mělo zapnout záblesky zbraní (něco jako dynamická světla) | 0 |
b_numpopups | počet maximálně zobrazených popupů (událností ze hry - kills, tk, ...) | 3 |
b_popupfadetime | čas od začátku slábnutí popup zprávy, do té doby, dokud úplně nezmizí | 0 |
b_popupstaytime | čas za který začne popup zpráva slábnout | 3000 |
b_popuptime | rychlost aktualizace popupů, v etmain dost pomalé, 0 pro reálný čas | 0 |
b_speedunit | jednotka rychlosti (b_drawspeed) 2 | (km/h) |
b_textcolorfilter | přefiltruje danou barvu na bílou | |
b_tracers | 1 zobrazí letící kulky | 0 |
b_votetextscale | velikost textu votingu | 0.8 (default) |
b_watermarkalpha | průhlednost watermarku | 0 |
b_weapaltreloads | při 1 klávesa [weapalt] reloaduje u zbraní, které nemají alternativní funkci | 0 |
Nastavení připojení: | ||
cvar | popis | |
cg_predictitems | ? | 1 (default) |
cl_allowdownload | 1 povolí stahování ze serveru (mapy, kampaně, ...) | 1 |
cl_anonymous | ? | 0 (default) |
cl_autoupdate | 1 povolí automatické updaty ET, pochybuju že by vyšel další patch... | 0 |
cl_maxpackets | max. množství paketů dat odeslané na server | 100 |
cl_maxping | max. ping serverů zobrazených ve vyhledávači | 800 |
cl_packetdup | určuje kolikrát budou duplikovány pakety (0 = vůbec, 1 = každý 2x ...) | 1 (default) |
cl_punkbuster | 1 zapíná PunkBuster | 1 |
cl_timenudge | záporné hodnoty někdy pomohou snížit váš ping (0 až -20) | 0 (default) |
cl_wwwdownload | 1 povolí stahování z WWW u některých serverů | 1 |
net_noipx | 1 jestli nepoužíváte protokol IPX | 1 |
net_noudp | 1 jestli nepoužíváte protokol UDP 0 -->vždy | 0 |
rate | rychlost přijímání dat v bytech ze serveru | dle connectu |
snaps | max. počet snapshotů poslaných serverem | 20 |
Grafika - owned seznam: | ||
cvar | popis | |
cg_atmosphericeffects | 0 vypíná padající déšť a sníh | 0 |
cg_blooddamageblend | když budete zasaženi budou se objevovat fleky od krve | 0 |
cg_bloodflash | červenání obrazovky | 0 |
cg_bloodtime | čas zůstávání krve na zdech | 0 |
cg_brasstime | čas zůstávání patron na zemi | 0 |
cg_coronas 1 | zapíná světelné oblouky kolem lamp | 0 |
cg_coronafardist | velikost světel. oblouku | 0 |
cg_fastsolids | unknown, nechte na 1 | 1 |
cg_gibs | kusy těl po výbuchu | 0 |
cg_marktime | čas, jak dlouho zůstanou stopy po střelbě na zdech | 0 |
cg_shadows | 1 zapíná stín hráče | 0 |
cg_showblood | 1 zapíná stříkání krve z protivníka | 0 |
cg_wolfparticles | 1 zobrazí výbuchy | 0 |
r_allowextensions 1 | povolí možnosti OpenGL | 1 |
r_allowsoftwaregl | 1 zřejmě zapne software rendering (velké využití cpu) | 0 |
r_ati_fsaa_samples | různé efekty na ATI kartách | 0 (PB!) |
r_ati_truform_tess | různé efekty na ATI kartách | 0 (PB!) |
r_clamptoedge | 0 by mělo trochu zrušit nějakou mlhu | 0 |
r_clear | 0 by mělo zaplnit "trhliny" mezi texturami | 0 (cheat p.) |
r_colorbits | hloubka barev | 32 |
r_customaspect | 1 by mělo povolit volbu vlastního rozlišení ? | 0 |
r_customheight | vlastní rozlišení - výška | ? |
r_customwidth | vlastní rozlišení - šířka | ? |
r_depthbits | rychle 16, kvalita 24 | 24 |
r_detailtextures | detailní textury | 0 |
r_displayrefresh | obnovovací frekvence monitoru | 85 (a víc) |
r_dlightbacks | nějaká vlastnost dyn. light ? | 0 |
r_drawentities | 0 vypíná modely (granáty, hráči, medipaky, miny, ...) | 1 (cheat p.) |
r_drawfoliage | tráva na radaru apod. | 1 (cheat p.) |
r_drawsun | 1 zapíná slunce na obloze | 0 |
r_dynamiclight | dynamické osvětlení = záblesky zbraní, atd. | 0 |
r_ext_ati_pntriangles | ? | 0 |
r_ext_gamma_control | externí ovládání gammy (?) | ? |
r_ext_multitexture | multitexturing, vždy na 1 | 1 |
r_ext_nv_fog_dist | zřejmě distance fog | 0 |
r_ext_texture_env_add | ? | 1 |
r_faceplanecull | něco s renderováním | 1 |
r_fastsky | 1 zapíná jednobarevnou jednoduchou oblohu | ? |
r_finish | čeká na opengl, "časování" 0 pro více fps | 0 |
r_flares | měli by to zřejmě být jakoby odlesky objektivu | 0 |
r_flaresize | velikost flares | 40 (cheat p.) |
r_fullscreen | 1 celá obrazovka, 0 okno | 1 |
r_gamma | světlost (jas), 0-3 2.0 | 3.0 |
r_gldriver | ovladač pro OpenGL | opengl32 |
r_glignorewicked3d | jestli máte 3dfx kartu, zkuste nastavit na 1 | 0 |
r_highqualityvideo | nefunkční pozůstatek | 0 |
r_ignorefastpath | unknown, nechte na 0 | 0 |
r_ignoreglerrors | ignoruje chyby opengl | 1 |
r_ignorehwgamma | ignoruje hw gammu | 0 |
r_ingamevideo | nefunkční pozůstatek | 0 |
r_intensity | kontrast, povoleno 1.0 - 1.5 | 1.3- 1.5 |
r_lastvalidrenderer | vlastnosti vašeho hw, samo se generuje | ? |
r_lightmap | 1 brutálně zesvětlí mapu | 0 (cheat p.) |
r_lodbias | detail modelů | 2 (horší) |
r_lodcurveerror | větší čísla opravují některé správné zakřivení objektů | 0 |
r_lodscale | ? | 5 (cheat p.) |
r_mapoverbrightbits | světlost mapy | 3 |
r_measureoverdraw | ? | 0 |
r_mode | rozlišení obrazu, 3 je 640x480, 4 je 800x600, 6 je 1024x768, atd. 6 | 4 |
r_nocull | 0 renderuje jen objekty, které právě vidíte | 0 |
r_nocurves | ? | 0 |
r_norefresh | ? | 0 |
r_nv_fogdist_mode | typ distance fog (mlhy), nechte na: GL_EYE_RADIAL_NV | |
r_oldmode | nechejte prázdné závorky | |
r_overbrightbits | světlost mapy | 1 |
r_picmip | kvalita textur, od nejlepší (0), po nejhorší (3) | 1 a výš |
r_primitives | metoda renderování | 0 |
r_printshaders | ? | 0 |
r_rmse | něco jako kvalita textur, doporučuji neměnit | 0 (PB!) |
r_roundimagesdown | unknown, zřejmě čím větší číslo, tím rychlejší | 2 |
r_shownormals | při 1 vidíte jakoby přes zdi | 0 (cheat p.) |
r_showsky | 1 divně rozšíří oblohu | 0 (cheat p.) |
r_showtris | při 1 uvidíte, proč máte v radaru s trávou malé fps | 0 (cheat p.) |
r_simplemipmaps | 1 zapíná mipmaping, plynulejší přechody textur 0 | 0 |
r_smp | 1 zapíná podporu více CPU | 0 |
r_stencilbits | 8 by mělo zapínat reálné stíny, ET asi nepodporuje | 0 |
r_stereo | "oddělění" u 3D brýlí | 0 |
r_subdivisions | čím větší číslo, tím více hranaté oblouky, větší fps | 999 |
r_swapinterval | 1 by mělo synchronizovat refresh rate monitoru s fps | 0 |
r_texturebits | barevná hloubka textur 16 (32) | 32 |
r_texturemode | filtrování textur viz níže: | |
GL_NEAREST_MIPMAP_NEAREST (čtverečkované textury) GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST (bilineární) GL_NEAREST_MIPMAP_LINEAR GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR (trilineární) | ||
r_uifullscreen | ? | 0 (cheat p.) |
r_vertexlight | vertexové osvětlení | 1 |
r_wolffog | 0 vypíná mlhu | 1 (cheat p.) |
r_zfar | ? | 0 |
r_znear | ? | 3 |
vid_xpos | pozice okna s ET, když hrajete v okně, horizontálně ? | 3 |
vid_ypos | pozice okna s ET, když hrajete v okně, vertikálně ? | 22 |
Seznam cvarů z herního ovládání: | ||
cvar | popis | |
cg_autoaction | auto. akce při připojení na server (nahrávání dema, statistiky) | 0 |
cg_autoactivate | auto. sebrání lékárniček, nábojů | 1 |
cg_autoswitch | auto. přepnutí na zbraň kterou seberete | 0 |
cg_autoreload | auto. nabíjení zbraně když nejsou náboje v zásobníku, jde spíš o zvyk | ? |
cg_bobpitch | skákání krosáku při chůzi a jiné nepříjemné věci, lepší vždy úplně vypnout | 0 |
cg_bobroll | --//-- | 0 |
cg_bobup | --//-- | 0 |
cg_bobyaw | --//-- | 0 |
cg_noammoautoswitch | přepnutí na jinou zbraň když dojdou náboje | 1 |
cg_runroll | zřejmě skákání krosáku při běhu, lepší vždy úplně vypnout | 0 |
cg_runpitch | --//-- | 0 |
cg_useweapsforzoom | 1 pro zoomování použije klávesy kde máte nabindováno [weapnext] a [weapprev] | 1 |
cg_weaponcycledelay | prodleva při přepínání mezi zbraněmi | 0 |
cl_doubletapdelay | prodleva, když dřepíte a 2x stisknete šipku vpřed = plazení | 0 |
cl_freelook | 1 zapne freelook | 1 |
cl_run | 1 zapne zrychlenou chůzi | 1 |
Nastavení myši: | ||
cvar | popis | |
cl_mouseaccel | akcelarace myši | 0 |
cl_pitchspeed | rychlost pohybu při zaměřování na klávesnici (vertikálně) | 140 |
cl_yawspeed | rychlost pohybu při zaměřování na klávesnici (horizontálně) | 140 |
m_filter | při zapnutí (1) by měl být pohyb myši plynulejší | 1 |
m_pitch | vertikální sensitivita | 0.016 |
m_yaw | horizontální sensitivita | 0.022 |
m_forward | ? | 0.25 (default) |
m_side | ? | 0.25 (default) |
sensitivity | citlivost myši méně než 5 | 2.96(já) |
Nastavení krosáku: | ||
cvar | popis | |
cg_crosshairalpha | průhlednost základní části | 1 |
cg_crosshairalphaalt | průhlednost alternativní části | 1 |
cg_crosshaircolor | barva základní části | |
cg_crosshaircoloralt | barva alternativní části | |
cg_crosshairhealth | 1 zapne zobrazování vašeho zdraví na barvě krosáku | 0 |
cg_crosshairpulse | 1 zapne pulzování | 0 |
cg_crosshairsize | velikost | 37 |
cg_crosshairx | pozice krosáku na ose x | 0 |
cg_crosshairy | pozice krosáku na ose y | 0 |
cg_drawcrosshair | typ krosáku | |
cg_drawcrosshairnames | 1 zapne zobrazení jména spoluhráče při zaměření na něj | 1 |
cg_drawcrosshairpickups | 1 zapne zobrazení ruky při možnosti něco udělat | 1 |
Herní prvky & obraz: | ||
cvar | popis | |
cg_announcer | 1 zapíná hlasatele událostí | 1 |
cg_complaintpopup | nabídka na complain teamkillera | 0 |
cg_cursorhints | typ ruky u kurzoru | 4 (solid) |
cg_descriptivetext | 0 vypne zobrazování nápisu, koho jste zabili (You killed ...) | 1 |
cg_draw2d | 1 zapíná 2d prvky na obrzovce | 1 |
cg_drawbuddies | 1 zapíná zobrazení ikonky fireteamu nad označeným hráčem | 1 |
cg_drawcompass | 1 zapíná kompas | 1 |
cg_drawfireteamoverlay | 1 zapíná okno fireteamu | ? |
cg_drawfps | 1 zapíná zobrazení fps | 0 |
cg_drawgun | 1 zapíná zobrazení zbraně | 1 |
cg_drawnotifytext | 0 vypne zobrazování kým jste byli zabiti (You were killed by ...) | 1 |
cg_drawreinforcementtime | 1 zobrazí čas příštího respawnu | 1 |
cg_drawroundtimer | 1 zobrazí čas mapy | 1 |
cg_drawsmallpopupicons | 1 zmenší ikony u popupů | 1 |
cg_drawsnapshot | 1 zapíná nějaké info o snapshotu | 0 |
cg_drawspreadscale | 1 zapíná zobrazení rozptylu u sniperek, 2 i u jiných zbraní, 0 vyp? | 1 |
cg_drawstatus | zřejmě nefunguje (pozůstatek) | default |
cg_drawteamoverlay | ? | ? |
cg_drawweaponiconflash | 1 = ikonka zbraně bude měnit barvu dle stavu zbraně | 1 |
cg_fov | úhel pohledu | ? |
cg_lagometer | 1 zobrazí lagometer | 0 |
cg_notaunt | zřejmě nefunguje (pozůstatek) | default |
cg_novoicechats | 1 vypne řeč voicechatu | 1 |
cg_novoicetext | 1 vypne text voicechatu | 0 |
cg_popuplimbomenu | zřejmě nefunguje (pozůstatek) | default |
cg_printobjectiveinfo | 1 zobrazuje info o objectivu | 1 |
cg_quickmessagealt | chat 1 = na číslech, 0 = písmena ? | 0 |
cg_teamchatheight | max. počet řádků chatu | 3 |
cg_teamchatsonly | při 1 zobrazuje jen chat týmu | 0 |
cg_teamchattime | čas jak dlouho zůstává text chatu | ? |
cg_thirdperson | zobrazí hráče z pohledu 3tí os. | 0 cheat p. |
cg_viewsize | zřejmě nefunguje (pozůstatek) | default |
cg_voicespritetime | čas jak dlouho budou zůstávat chat - vykřičníky nad hlavami spoluhráčů (milisekundy) | 3000 |
Nastavení zvuků: | ||
cvar | popis | |
s_compression | komprese zvuků, u lepších pc 0 | ? |
s_defaultsound | ? | 0 |
s_doppler | doppler efekt zajišťuje, že dle tónu uslyšíte kam přesně kdo jde (jednoduše řečeno) | 1 |
s_khz | kvalita zvuku | 22 |
s_mixahead | ? | 0.2 |
s_mixprestep | ? | 0.05 |
s_musicvolume | hlasitost hudby | 0 |
s_separation | ? | 0.5 |
s_volume | hlasitost zvuků | 0.8 - 1.0 |
s_wavonly | pro staré karty které nejsou kompatibilní s DirectSound = 1 | 0 |
Ostatní: | ||
cvar | popis | doporučuji |
cl_language | nastavení řeči UI, v ET zřejmě jen english | 0 |
com_introplayed | nefunkční pozůstatek | default (0) |
com_maxfps | omezení framerate, dle vašeho pc | 75 |
con_autoclear | zřejmě auto. vymazávání konzole | 1 |
con_debug | ? | 0 |
demo_drawtimescale | při přepínání rychlosti dema nápis | 0 |
demo_infowindow | informační okno při přehrávání dema | 0 |
in_joystick | připojení joysticku, jestli jej máte můžete dát 1 | 0 |
in_mouse | připojení myši | 1 |
name | nick | ? |
pmove_fixed | pro "normální pohyb" | 0 |
scr_conspeed | rychlost vysunutí konzole | 999 |
timedemo | 1 = přehrávání dema co nejvyšší možnou rychlostí a tím testování vašeho pc | 0 |
vm_cgame | "virtual machine", 1 údajně dost zpomaluje | 0 (default) |
vm_game | "virtual machine", 1 údajně dost zpomaluje | 0 (default) |
vm_ui | "virtual machine", 1 údajně dost zpomaluje | 0 (default) |
Scripty | ||
Quick Medic - Da striekacku a hodi 2 medpacky | ||
set quickmedic "+movedown; weaponbank 5; wait 90; +attack; wait 90; -attack; weaponbank 6; wait 90; +attack; wait 90; +attack; wait 90; -attack; -movedown; weaponbank 3; echo ^2EXECING ^1QUICK MEDIC" bind + "vstr quickmedic" | ||
Fireteam script - zapne /vypne fireteam ikony | ||
set showteam "selectbuddy -2; set nextteamtoggle vstr hideteam; echo Team Highlighted!!!" set hideteam "selectbuddy -1; set nextteamtoggle vstr showteam; echo Team icons hidden!!!" set nextteamtoggle "vstr showteam" bind X "vstr nextteamtoggle" | ||
Demo record on/off toggle | ||
set demoon "autorecord; set nextdemo vstr demooff; echo ^2Recording ^7demo" set demooff "stoprecord; set nextdemo vstr demoon; echo ^7Recording ^1stopped" set nextdemo "vstr demoon" bind x "vstr nextdemo" | ||
zmena krosaku | ||
set cg_crosshairpulse "0" set cg_crosshairhealth "0" set cg_crosshaircoloralt "yellow" set styl1 "cg_crosshaircolor cyan;cg_crosshairsize 41;cg_drawcrosshair 5;set styly vstr styl2;echo ^5Krosak - Cyanidova tecka" set styl2 "cg_crosshaircolor red;cg_crosshairsize 41;cg_drawcrosshair 5;set styly vstr styl3;echo ^1Krosak - Cervena tecka" set styl3 "cg_crosshaircolor cyan;cg_crosshairsize 41;cg_drawcrosshair 7;set styly vstr styl1;echo ^3Krosak - Zluty krouzek" set styly "vstr styl1" bind g "vstr styly" | ||
Selfkill | ||
bind "X" "kill;say_team zabijim se" | ||
Přepínání mezi SMG a stříkačkou | ||
set waffe1 "weaponbank 5; -attack; set waffe vstr waffe2" set waffe2 "weaponbank 3; -attack; set waffe vstr waffe1" set waffe "vstr waffe1" bind "x" "vstr waffe" | ||
prepinanie uhla, senzitivity a crosshairu pre strelbu do dialky a do blizka | ||
set near "set crosssensitoggle vstr far;cg_fov 90;cg_drawcrosshair 9;cg_crosshairsize 50;sensitivity 3" set far "set crosssensitoggle vstr near;cg_fov 105;cg_drawcrosshair 5;cg_crosshairsize 70;sensitivity 5" set crosssensitoggle "vstr far" bind "MOUSE3" "vstr crosssensitoggle" | ||
script ktory hlasi, ze nabijate.. | ||
bind R "+reload; say_fireteam reloading... cover me!; -reaload" | ||
script na zmenu jmena | ||
set gamename1 "name ^1[first name]; set nextname vstr gamename2; echo [first name]" set gamename2 "name ^1[second name]; set nextname vstr gamename1; echo [second name]" set nextname "vstr gamename1" bind x "vstr nextname" | ||
script na zmenu mena + spustenie configu pro konkretní jmeno | ||
set gamename1 "name ^1[first name]; set nextname vstr gamename2 ; exec firstname.cfg ; echo [first name]" set gamename2 "name ^1[second name]; set nextname vstr gamename1 ; exec secondname.cfg ; echo [second name]" set nextname "vstr gamename1" bind x "vstr nextname" | ||
script pro skrčení | ||
set crouch "+movedown; set nextcrouchtoggle vstr stand" set stand "-movedown; set nextcrouchtoggle vstr crouch" set nextcrouchtoggle "vstr crouch" bind x "vstr nextcrouchtoggle" | ||
Command map script | ||
set mapout "+mapexpand; +mapexpand; set nextmap vstr mapin" set mapin "-mapexpand; -mapexpand; set nextmap vstr mapout" set nextmap "vstr mapout" bind x "vstr nextmap" | ||
script pre fielda... hodi artilerku kam sa podívá | ||
bind x "+zoom;+attack;-attack;-zoom; say ^1Hadzem Artilerku/AirSupport" | ||
No a na zaver skript pre spawn a volbu povolania... //RTCW Class selection script v3 by Ifurita with input on key variables from Lekdevil.NL 4/18 //Updated for Enemy Territory //README!=============================================================== //This script is set up to use 6 keys (7, 8, 9, 0, -, and =) to control spawnpoint, team, and class selection //My script is also set up to exec class-specific configs for each class, delete the exec *.cfg lines if you don't want this //add the following line to your autoexec, "exec class-select-v3.cfg" and it should automatically load with the rest of your settings //The first key press should always be =, that sets the main menu //7 = spawnpoint select //8 = team select and sets up the class and weapon selects - once you are on a team, you shouldn't have to touch this unless you change sides //9, 0, and - class and weapon select a class //1. Main Menu=============================================================== set classmenu1 "echo ^1[=: Reset]^2[7: Spawn]^3[8: Team]^4[9: Soldier]^5[0: Support]^6[-: Covert]; vstr classmenu2" set classmenu2 "bind 7 vstr spawnselect1; bind 8 vstr teamselect1; bind 9 vstr soldiermenu; bind 0 vstr supportmenu; bind - vstr covertmenu" bind = "vstr classmenu1" //2. Spawn selection=========================================================== //spawn point selection is odd - you'll have to figure out the corresponding spawn points for each map set spawnselect1 "echo ^1[=: Reset]^2[7: Default]^3[8: Spawn Pt 1]^4[9: Spawn Pt 2]^5[0: Spawn Pt 3]^6[-: Spawn Pt 4]; vstr spawnselect2" set spawnselect2 "bind 7 vstr spawnzero; bind 8 vstr spawnone; bind 9 vstr spawntwo; bind 0 vstr spawnthree; bind - vstr spawnfour" set spawnzero "setspawnpt 0; say_team ^7spawning at ^1Default Spawn" set spawnone "setspawnpt 1; say_team ^7spawning at ^2Spawn Point 1" set spawntwo "setspawnpt 2; say_team ^7spawning at ^3Spawn Point 2" set spawnthree "setspawnpt 3; say_team ^7spawning at ^4Spawn Point 3" set spawnfour "setspawnpt 4; say_team ^7spawning at ^5Spawn Point 4" //3. Team selection============================================================ //Sets the appropriate class and weapon select binds //Team selection WILL NOT TAKE EFFECT until you select a class and weapon set teamselect1 "echo ^1[=: Reset]^2[7: Axis Team]^3[8: Allied Team]^4[9: Spectator]^5[0: Not Used]^6[-: Not Used]; vstr teamselect2" set teamselect2 "bind 7 vstr axisteam; bind 8 vstr alliedteam; bind 9 vstr spectator; unbind 0" set axisteam "team red; vstr axisteam; say ^7Joining ^1Axis^7 team" set alliedteam "team blue; vstr alliedteam; say ^7Joining ^4Allied^7 team" set spectator "team spectator; say ^7Going to ^3Spectate; play sound/multiplayer/respawn" //4. Allied class selections====================================================== //4.1. Soldier selection --------------------------------------------------------------------------------------------------------------- set a-soldierselect1 "echo ^1[=: Reset]^2[7: Panzer]^3[8: Flamer]^4[9: MG42]^5[0: Mortar]^6[-: SMG];exec soldier.cfg; vstr a-soldierselect2" set a-soldierselect2 "bind 7 vstr a-panzer; bind 8 vstr a-flamer; bind 9 vstr a-mg42; bind 0 vstr a-mortar; bind - vstr a-smg" set a-panzer "team b 0 5; say_team ^7--Going ^4Panzer^7--" set a-flamer "team b 0 6; say_team ^7--Going ^4Flamer^7--" set a-mg42 "team b 0 31; say_team ^7--Going ^4Machinegunner^7--" set a-mortar "team b 0 35; say_team ^7--Going ^4Mortar^7--" set a-smg "team b 0 8; say_team ^7--Going ^4Soldier^7 with SMG^7--" //4.2. Support class selection (Medic, Engineer, Field Ops)------------------------------------------------------------ set a-supportselect1 "echo ^1[=: Reset]^2[7: Medic]^3[8: Eng-SMG]^4[9: Eng-Garand]^5[0: Field Ops]^6[-: Not Used]; vstr a-supportselect2" set a-supportselect2 "bind 7 vstr a-medic; bind 8 vstr a-eng-smg; bind 9 vstr a-eng-garand; bind 0 vstr a-lt" set a-medic "team b 1 8; exec medic.cfg; say_team ^7--Going ^4Medic^7--" set a-eng-smg "team b 2 8; exec engineer.cfg; say_team ^7--Going ^4Engineer^7 with SMG--" set a-eng-garand "team b 2 24; exec engineer.cfg; say_team ^7--Going ^4Engineer^7 with Garand--" set a-lt "team b 3 8; exec lieutenant.cfg; say_team ^7--Going ^4Field Ops^7--" //4.3. Covert class selection------------------------------------------------------------------------------------------------------- set a-covertselect1 "echo ^1[=: Reset]^2[7: Cov-Sten]^3[8: Cov-FG42]^4[9: Cov-Garand]^5[0: Not Used]^6[-: Not Used]; vstr a-covertselect2" set a-covertselect2 "bind 7 vstr a-cov-sten; bind 8 vstr a-cov-fg42; bind 9 vstr a-cov-garand" set a-cov-sten "team b 4 10; exec covert.cfg; say_team ^7--Going ^4Covert^7 with Sten--" set a-cov-fg42 "team b 4 33; exec covert.cfg; say_team ^7--Going ^4Covert^7 with FG42--" set a-cov-garand "team b 4 25; exec covert.cfg; say_team ^7--Going ^4Covert^7 with Garand--" //5. Axis class selections===================================================== //5.1 Soldier selection --------------------------------------------------------------------------------------------------------------- set g-soldierselect1 "echo ^1[=: Reset]^2[7: Panzer]^3[8: Flamer]^4[9: MG42]^5[0: Mortar]^6[-: SMG];exec soldier.cfg; vstr g-soldierselect2" set g-soldierselect2 "bind 7 vstr g-panzer; bind 8 vstr g-flamer; bind 9 vstr g-mg42; bind 0 vstr g-mortar; bind - vstr g-smg" set g-panzer "team r 0 5; say_team ^7--Going ^1Panzer^7--" set g-flamer "team r 0 6; say_team ^7--Going ^1Flamer^7--" set g-mg42 "team r 0 31; say_team ^7--Going ^1Machinegunner^7--" set g-mortar "team r 0 35; say_team ^7--Going ^1Mortar^7--" set g-smg "team r 0 3; say_team ^7--Going ^1Soldier^7 with SMG--" //5.2. Support class selection (Medic, Engineer, Field Ops)------------------------------------------------------------ set g-supportselect1 "echo ^1[=: Reset]^2[7: Medic]^3[8: Eng-SMG]^4[9: Eng-K43]^5[0: Field Ops]^6[-: Not Used]; vstr g-supportselect2" set g-supportselect2 "bind 7 vstr g-medic; bind 8 vstr g-eng-smg; bind 9 vstr g-eng-garand; bind 0 vstr g-lt" set g-medic "team r 1 3; exec medic.cfg; say_team ^7--Going ^1Medic^7--" set g-eng-smg "team r 2 3; exec engineer.cfg; say_team ^7--Going ^1Engineer ^7with SMG--" set g-eng-garand "team r 2 23; exec engineer.cfg; say_team ^7--Going ^1Engineer^7 with K43--" set g-lt "team r 3 3; exec lieutenant.cfg; say_team ^7--Going ^1Field Ops^7--" //5.3. Covert class selection------------------------------------------------------------------------------------------------------- set g-covertselect1 "echo ^1[=: Reset]^2[7: Cov-Sten]^3[8: Cov-FG42]^4[9: Cov-K43]^5[0: Not Used]^6[-: Not Used]; vstr g-covertselect2" set g-covertselect2 "bind 7 vstr g-cov-sten; bind 8 vstr g-cov-fg42; bind 9 vstr g-cov-garand" set g-cov-sten "team r 4 10; exec covert.cfg; say_team ^7--Going ^1Covert^7 with Sten--" set g-cov-fg42 "team r 4 33; exec covert.cfg; say_team ^7--Going ^1Covert with^7 FG42--" set g-cov-garand "team r 4 32; exec covert.cfg; say_team ^7--Going ^1Covert^7 with K43--" //6. Set team specific menus===================================================== set axisteam "set soldiermenu vstr g-soldierselect1; set supportmenu vstr g-supportselect1; set covertmenu vstr g-covertselect1" set alliedteam "set soldiermenu vstr a-soldierselect1; set supportmenu vstr a-supportselect1; set covertmenu vstr a-covertselect1" |